Marketing je jedna od djelatnosti u poslovanju muzeja i veoma je važan za razvijanje odnosa s najširom javnošću, te kao sredstvo promicanja muzejskih aktivnosti i programa u svrhu prezentacije i promocije cjelokupne djelatnosti Muzeja grada Splita.
Muzeji, osobito posljednjih desetljeća, postaju interesantni široj javnosti. Putem različitih oblika promocije, prezentacije i promidžbe koje su se odvijale i sukladno mogućnostima i nadograđivale tijekom godina Muzeja grada Splita postao je zanimljiv široj javnosti kako domaćoj tako i stranoj. Raznim marketinškim strategijama i alatima koji su se primjenjivali u obavljanju marketinške djelatnosti Muzej se popularizirao i stvarao se pozitivan imidž koji je pridonio privlačenju sve većeg broja posjetitelja u prostore Muzeja grada Splita, Galerije Emanuel Vidović, Podruma Dioklecijanove palače, Ophoda – srednjevjekovnog ophoda nad sjevernim zidom Dioklecijanove palače te osobito na nove projekte Jugoistočne i Mletačke kule Dioklecijanove palače, a sve u cilju kvalitetnije prezentacije kulturne baštine grada Splita stranim i domaćim posjetiteljima te jačeg povezivanja kulturnog i turističkog sektora.
Prilagodbom suvremenim muzejskim potrebama kao i korištenjem novih pristupa prezentaciji muzejskih usluga i projekata Muzej privlači postojeće i osobito nove korisnike muzejskih usluga kojima ćemo i na ovaj način „ispričati priču o povijesti grada“ i predstaviti kulturnu baštinu Grada Splita. I samo jedna priča „odnesena u svijet“ promovira naš Muzej, naš Split kao i cjelokupnu kulturnu ponudu u Republici Hrvatskoj
Daniela Jeličić, mag.oec
Voditeljica marketinga Muzeja grada Splita
Muzej grada Splita
Papalićeva 1
21 000 Split
tel. 021/669-346
e-mail: daniela.jelicic@mgst.net
Marketing
Usluge i prostori
ICOM definicija muzeja (2022)
Muzej je „neprofitna, trajna institucija u službi društva koja istražuje, sabire, čuva, interpretira i izlaže materijalnu i nematerijalnu baštinu. Otvoreni za javnost, pristupačni i uključivi muzeji potiču različitost i održivost. Muzeji djeluju i komuniciraju etično, profesionalno i u suradnji sa zajednicama pružaju različite mogućnosti za edukaciju, uživanje, promišljanje i razmjenu znanja.“
Istraživačka djelatnost
SVAKODNEVNI ZADACI KUSTOSA
Restauratorske radionice muzeja grada Splita oformljene su prije više desetljeća. U Muzeju prisutne su ove radionice:
Restauratorska radionica za metal, keramiku i staklo
Restauratorska radionica za polikromnu skulpturu i slikarstvo
Restauratorska radionica za tekstil
Restauratorska radionica za kamen
U sklopu Gradske biblioteke u palači Bernardi 1925. godine osposobljen je prostor za Muzejsko-historijsko odjeljenje. U razdoblju nakon Drugog svjetskog rata postupno je došlo do njegovog izdvajanja iz cjeline i preseljenja u gotičko-renesansnu Veliku Papalićevu palaču. Tada službeno priznat, Muzej grada Splita ima i svoju priručnu knjižnicu. Njezinu jezgru činile su knjige i časopisi koje su po muzejskim kriterijima trebale ući u fundus novonastalog muzeja.
marija.knezovic@mgs.hr
+385 21 669 347
Knjižnica
više...