Djelatnosti Muzeja grada Splita

Marketing je jedna od djelatnosti u poslovanju muzeja i veoma je važan za razvijanje odnosa s najširom javnošću, te kao sredstvo promicanja muzejskih aktivnosti i programa u svrhu prezentacije i promocije cjelokupne djelatnosti Muzeja grada Splita.

Muzeji, osobito posljednjih desetljeća, postaju interesantni široj javnosti.  Putem različitih oblika promocije, prezentacije i promidžbe koje su se odvijale i sukladno mogućnostima i nadograđivale tijekom godina Muzeja grada Splita postao je zanimljiv široj javnosti kako domaćoj tako i stranoj. Raznim marketinškim strategijama i alatima koji su se primjenjivali u obavljanju marketinške djelatnosti Muzej se popularizirao i stvarao se pozitivan imidž koji je pridonio privlačenju sve većeg broja posjetitelja u prostore Muzeja grada Splita, Galerije Emanuel Vidović, Podruma Dioklecijanove palače, Ophoda – srednjevjekovnog ophoda nad sjevernim zidom Dioklecijanove palače te osobito na nove projekte Jugoistočne i Mletačke kule Dioklecijanove palače, a sve u cilju kvalitetnije prezentacije kulturne baštine grada Splita stranim i domaćim posjetiteljima te jačeg povezivanja kulturnog i turističkog sektora.

Prilagodbom suvremenim muzejskim potrebama kao i korištenjem novih pristupa prezentaciji muzejskih usluga i projekata Muzej privlači postojeće i osobito nove korisnike muzejskih usluga kojima ćemo i na ovaj način „ispričati priču o povijesti grada“ i predstaviti kulturnu baštinu Grada Splita. I samo jedna priča „odnesena u svijet“ promovira naš Muzej, naš Split kao i cjelokupnu kulturnu ponudu u Republici Hrvatskoj

Daniela Jeličić, mag.oec
Voditeljica marketinga Muzeja grada Splita
Muzej grada Splita
Papalićeva 1
21 000 Split
tel. 021/669-346
e-mail: daniela.jelicic@mgst.net

Kvadrifora Muzeja grada Splita

Marketing

Usluge i prostori

ICOM definicija muzeja (2022)
Muzej je „neprofitna, trajna institucija u službi društva koja istražuje, sabire, čuva, interpretira i izlaže materijalnu i nematerijalnu baštinu. Otvoreni za javnost, pristupačni i uključivi muzeji potiču različitost i održivost. Muzeji djeluju i komuniciraju etično, profesionalno i u suradnji sa zajednicama pružaju različite mogućnosti za edukaciju, uživanje, promišljanje i razmjenu znanja.“

Istraživačka djelatnost

SVAKODNEVNI ZADACI KUSTOSA

Restauratorske radionice muzeja grada Splita oformljene su prije više desetljeća. U Muzeju prisutne su ove radionice:

  • Restauratorska radionica za metal, keramiku i staklo

  • Restauratorska radionica za polikromnu skulpturu i slikarstvo

  • Restauratorska radionica za tekstil

  • Restauratorska radionica za kamen

U sklopu Gradske biblioteke u palači Bernardi 1925. godine osposobljen je prostor za Muzejsko-historijsko odjeljenje. U razdoblju nakon Drugog svjetskog rata postupno je došlo do njegovog izdvajanja iz cjeline i preseljenja u gotičko-renesansnu Veliku Papalićevu palaču. Tada službeno priznat, Muzej grada Splita ima i svoju priručnu knjižnicu. Njezinu jezgru činile su knjige i časopisi koje su po muzejskim kriterijima trebale ući u fundus novonastalog muzeja.

KNJIŽNIČARKA
Marija Knezović

marija.knezovic@mgs.hr
+385 21 669 347

Knjižnica

više...

Muzej grada Splita

Muzej sabire, zaštićuje, proučava i pokazuje materijalnu i duhovnu baštinu grada Splita

Museum Hours

9:30–6:00, Monday Until 8:00

Museum Location

Papalićeva1, 21000 Split

September 2024
M T W T F S S
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30