Emanuel Vidović

Osnovu Zbirke Emanuel Vidović čine Vidovićeve slike i crteži koje je grad Split 1986. godine otkupio od Vidovićevih nasljednika s ciljem osnivanja Galerije Emanuel Vidović u sklopu Muzeja. Od tada je nabavljeno još sedam slika, a njima je pridružena i mapa crteža s motivima Splita koju je Muzej još 1967. godine otkupio od slikareva sina, dr. Slavana Vidovića.

Većina slika izvedena je u tehnici uljanih boja, nekoliko u tehnici gvaša i dvije u pastelu. Crteži su izvedeni u tehnici olovke, ugljena ili tuša. Zbirka slika predstavlja vjernu presliku slikarevih tematskih preokupacija na relaciji pejzaž – interijer – mrtva priroda i prati umjetnikovo stvaranje od 1898. godine do kraja života. Mnoge od zastupljenih slika pojavljuju se u pregledima hrvatske umjetnosti te u monografiji, studijama i katalozima o slikaru kao važna mjesta njegova stvaralaštva.

Dio Zbirke Emanuel Vidović je i izvorni slikarev atelijer u kojem je Vidović živio i stvarao od 1942. do 1953. godine i koji je Vidovićeva obitelj darovala Muzeju grada Splita prilikom otkupa slika 1986. godine. Inventar atelijera sastoji se od preko 700 predmeta kulturno-umjetničkog, povijesno-umjetničkog i etnografskog karaktera, od velikog broja fotografija i biblioteke koja broji više od 400 knjiga.

Voditeljica zbirke: Nela Žižić, viša kustosica
Trogir
1932. g.
Stari atelijer
oko 1938. g.
Splitska luka
oko 1918. g.
Splitska luka
1940. g.
Splitska katedrala
1939. g.
Seljačke kuće u Solinu
1921. g.
Mrtva priroda sa Smajićevim konjićem
1949. g.
Motiv iz Venecije
1899. g.
Motiv iz lagune
1897. g.
Kuće na Čiovu
1952. g.